نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Klas Hotel

هتل کلاس استانبول Istanbul Klas Hotel با درجه بندی 4 ستاره در سال 1986 میلادی در منطقه شهزاده باشی استانبول و در 13 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده و در سال 2008 آخرین بازسازی انجام شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 145 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل به صورت پیاده 15 دقیقه با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.اماکن توریستی و تاریخی نظیر مسجد کبود و کاخ و موزه توپکاپی استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد. هتل کلاس 5 دقیقه با ایستگاه تراموا فاصله دارد. استخر این هتل روی پشت بام قرار گرفته است.

-کلاس-استانبول-1.gif

سایر امکانات و عکس های هتل کلاس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لابی، استخر روباز، حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، ماساژ، صندوق امانات، سالن کنفانس، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، اجاره اتومبیل، گاو صندوق، آسانسور و...  

-کلاس-استانبول-2.gif

-کلاس-استانبول-3.gif

-کلاس-استانبول-4.gif

-کلاس-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کناک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Konak Hotel

هتل 4 ستاره کناک استانبول Istanbul Konak Hotel در سال 1972 در منطقه تکسیم شهر استانبول بنا شده است. هتل در 7 طبقه و در مجموع از 117 اتاق و سوییت و اتاق های دلوکس تشکیل شده است.دو رستوران هتل کناک با انواع غذا ها آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند و همچنین در این هتل 2 اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. هتل کناک مجهز به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.فاصله هتل کناک استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین ایستگاه قطار شهری و اتوبوس به هتل نزدیک می باشند.این هتل در سال 2012 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-کناک-استانبول.gif

سایر عکس ها و امکانات هتل کناک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،گاو صندوق،اینترنت بی سیم،سیستم گرمایش،تلویزیون، ماهواره،آسانسور،صرافی،صندوق امانات، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، پارکینگ و...

-کناک-استانبول-1.gif

-کناک-استانبول-2.gif

-کناک-استانبول-3.gif

 

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند اس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand S Hotel

هتل 4 ستاره گرند اس استانبول Istanbul Grand S Hotel درسال 2009 میلادی در منطقه مرتر شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 109 اتاق و سوییت آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 9 کیلومتر می باشد. این هتل با ایستگاه مترو 5 دقیقه و گردشگران با کمی پیاده روی می توانند به اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشند.

-گرند-اس-استانبول.gif

 

سایر امکانات و عکس های هتل گرند اس استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،بار،صندوق امانات،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،امکانات جلسه و ضیافت،آرایشگاه،فکس و کپی،صرافی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،استخر سرپوشیده،حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی و ورزشی و...

-گرند-اس-استانبول-1.gif

-گرند-اس-استانبول-2.gif

-گرند-اس-استانبول-3.gif

-گرند-اس-استانبول-4.gif

جهت رزرو و یا خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند استار استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Star Hotel

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول Istanbul Grand Star Hotel در سال 1983 میلادی در میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 16 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل به پل بسفر نزدیک می باشد. هتل گرند استار استانبول در 8 طبقه و در مجموع از 118 اتاق تشکیل شده است.این هتل همچنین به اینترنت بی سیم مجهز می باشد.رستوران این هتل با انواع غذاهای فرنگی و ترکی اماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.این هتل با ایستگاه قطار شهری 8 دقیقه و 12 دقیقه با کاخ دولمه باغچه فاصله دارد. با دیگر جاذبه های گردشگری و  توریستی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کلیسای جامع، مسجد کبود و کاخ توپکاپی 20 دقیقه فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2009 میلادی بازسازی شده است.

 

-گرند-استار-استانبول.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل گرند استار استانبول

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی آسانسور،صندوق امانات،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،فروشگاه،بار مخصوص تنقلات،سالن بدنسازی،سرو صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی،رنت کار،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم SPA، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

 

-گرند-استار-استانبول-1.gif

 

-گرند-استار-استانبول-2.gif

 

-گرند-استار-استانبول-3.gif

 

-گرند-استار-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

-اداره-بهداشت-بر-سواحل-تفریحی-استانبول-ترکیه.gif

ادارات بهداشت ارزیابی آلودگی دریایی استانبول ترکیه، تایید کرد که همه 86 مکان در نظر گرفته شده مناسب برای شنا تمیز بودند، چراغ سبزی به شناگران داد تا در تابستان با خیال راحت در سواحل استانبول به شنا بپردازند.


-خانه-اپرا-اروپا-در-استانبول-ترکیه.gif

رئیس جمهور اردوغان اعلام کرد که در منطقه تکسیم استانبول به زودی یک خانه اپرا جدید احداث خواهد شد که بزرگترین خانه اپرا اروپا تا کنون می باشد و استانبول اکنون آماده پروژه های جدید تاریخی و فرهنگی می شود.

 

اولین موزه مادام توسو موم استانبول ترکیه امسال در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد.

این موزه دربرگیرنده 60 چهره محلی و بین المللی از دنیای سیاست، ورزش، فرهنگ و هنر می باشد.

مدیر کل موزه مادام توسو در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری در استانبول گفت: چهره های موزه شامل افرادی از قبیل مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه، مظهر اوزکان یکی از قدیمی ترین گروه های موسیقی پاپ ترکیه، زکی مورن، کار آفرین فناوری اطلاعات آمریکا استیو جابز و... خواهند بود.

-سرمایه-گذاری-در-بخش-هتل-های-ترکیه.gif

به نقل از انجمن هتل داران ترکیه: سرمایه گذاری بخش هتل در ترکیه 42 درصد در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال 2015 سقوط کرده است. به گفته انجمن هتلداران ترکیه اعتباری بالغ بر 645 میلیون لیر برای استقرار 53 پروژه هتل جید در 27 شهر ترکیه در نظر گرفته شده است.


-گردشگری-حلال-ترکیه.gif

وزیر گردشگری در افتتاحیه کنفرانس گردشگری حلال 2016 در استان مرکزی آناتولی قونیه گفت: ترکیه سرعت کار خود را برای توسعه گردشگری حلال افزایش می دهد تا تعداد بیشتری از گردشگران مسلمان را پذیرا باشد.اونال گفت ترکیه در حال افزایش تلاش های خود برای افزایش گردشگری حلال است، که دارای یک سهم از حدود 12 درصد در گردشگری جهانی است. تعداد گردشگران مسلمان که از کشور ترکیه بازدید کردند بیش از 7.6 میلیون نفر بوده که به نسبت سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. او گفت که گردشگری حلال گردشگری است که به پیام نشان دادن احترام به ایمان، مقررات و راه زندگی مردم مسلمان است.

-گردشگری-ایران-و-ترکیه.gif

سرمایه گذاران ترکیه حداقل 10 هتل در ایران خواهند ساخت و هر دو کشور پروازهای خود را در تلاش برای تقویت گردشگری هر دو کشور افزایش خواهند داد. بنا به گزارش رویترز مقامات گردشگری ایران و ترکیه در تاریخ 12 مه قراردادی بر اساس مضمون فوق را به امضا رساندند.این توافقنامه در تهران، توسط وزیر گردشگری ترکیه و مسعود سلطانی فر معاون گردشگری رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به به امضا رسید. اونال و سلطانی فر و نمایندگان همراه راه های تقویت گردشگری را مورد بحث قرار دادند. با توجه به توافقنامه سرمایه گذاران ترکیه بیش از 10 هتل در کلانشهرهای تهران،اصفهان،شیراز،تبریز و مشهد خواهند ساخت.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: اخبار تورهای استانبول ترکیه,درباره استانبول,جدید ترین اخبار استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امیرا استانبول

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل امیرا است که در قلب شهر استانبول و در چند قدمی منطقه‌ی سلطان‌احمد قرار گرفته است. هتل امیرا استانبول دارای ۳۵ اتاق شیک و مدرن با امکانات عالی مانند لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، تلویزیون LCD و حمام همراه با جکوزی ، سشوار، اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند سالن بدنسازی، جکوزی، سونا, خدمات ماساژ و .... فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت به آنجا بروند. این هتل محلی برای نگهداری از کودکان محیا کرده تا والدین اقامت خوبی را سپری کنند. رستوران هتل امیرا استانبول که بر تراس هم روی بام با چشم‌اندازی فوق العاده برای صرف غذا مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. فاصله ایستگاه تراموای سطان‌احمد حدود ۷۰۰ متر و فرودگاه بین‌المللی آتاتورک ۱۵ کیلومتر تا هتل امیرااستانبول می باشد. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل امیرا استانبول:

مرکز تجاری لوکس, خروجی اضطراری ، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل ، سرویس اطفای حریق ، صرافی، صبحانه بوفه، صندوق امانات، کرایه ماشین مخصوص مسافران تور استانبول، لابی، لاندری, رستوران, کافی شاپ, بدنسازی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ,  خدمات نگهداری کودکان و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستازه استانبول هتل گرین پارک مرتر است که در نزدیکی مرکز مد و صنعت نساجی شهراستانبول و همچنین به مرکز خرید معروف مرتز ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر قرار دارد. هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای 173 اتاق شیک و لوکس و سوئیت های خانوادگی مجهز که دارای  بسته های ناهار ، امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و 2 کافی شاپ با دسر های متنوع و نوشیدنی های مختلف که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. در سرتا سر هتل دارای دوربین های امنیتی برای امنیت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر روباز و سر پوشیده همراه با حمام ترکی و بخار و امکانات تفریحی متنوعی فراهم کرده است. فصله هتل گرین پارک مرتر استانبول تا فرودگاه 20 کیلومتر و تا مرکز شهر با ماشین 15 دقیقه می باشد. 

 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول: 

استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار برای مسافران تور استانبول ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران ,  ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول 

 

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول (Point Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر فاصله دارد از این رو گردشگران تور استانبول که قصد خرید کردن در استانبول را دارند از این هتل استقبال می نمایند. هتل پوینت از 8 طبقه تشکیل شده است و دارای 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا مجهز به به اینترنت پرسرعت می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول  20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

امکانات هتل پوینت استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، کافی شاپ، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان و...

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات مرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم در کنار پارک تکسیم استانبول واقع شده است، از این رو موقعیت دسترسی بسیار مناسبی به رستوران ها، مراکز خرید، فروشگاه ها، وسایل حمل و نقل عمومی و ... برای مسافران تور استانبول دارد.  این هتل از 125 اتاق تشکیل شده است که کلیه اتاق ها مجهز به امکانات تلفن، حمام، ماهواره، تهویه، مینی بار، سشوار، گرمایش مرکزی و ... می باشند. این هتل چشم انداز زیبایی از بسفر، خلیج شاخ طلایی و دریای مرمر را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.

 امکانات هتل یورو پلازا استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ و SPA، باشگاه بدنسازی، سرو صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، حمام سنتی ترکی و بخار، تلویزیون، پزشک مستقر هتل و ... .

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل یورو پلازا استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کالیفرنیا استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد(مسجد آبی) استانبول

 یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و در قدیمی ترین بخش استانبول در چند قدمی کاخ توپکاپی و روبه روی کلیسای ایاصوفیهاستانبول قرار دارد. این دو عمارت آثار تاریخی و معماری بسیار ارزنده‌ای هستند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این بخش از شهراستانبول داده اند. مسجد سلطان احمد استانبول به مسجد آبی نیز معروف است زیرا در طراحی داخلی آن از کاشی‌های آبی رنگ شفاف استفاده شده است. طراحی و معماری مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در بالای مکعب مجموعه‌ای از قبه‌ها و شبه قبه‌ها فضا را تسخیر می‌کنند و به سمت قبه اصلی اوج می‌گیرند، قبه اصلی ۳۳ متر قطر و ۴۳ متر ارتفاع دارد. مسجد سلطان احمد استانبول تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. وقتی تعداد مناره‌ها اعلام شد، عده‌ای از سلطان به علت تقلید از شش مناره مسجد الحرام انتقاد کردند سرانجام وی با پرداخت مبلغی، مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا این انتقادها را آرام کند.دور تا دور صحن مسجد در پایین‌ترین قسمت توسط ۲۰۰۰۰ کاشی سرامیک دست ساز تزیین شده و بخش بالایی نقاشی شده‌است. بیش از ۲۰۰ پنجره شیشه‌ای، نور را به درون صحن اصلی هدایت می‌کنند و برای نور پردازی مسجد نیز از لوسترهای بزرگ و عظیمی استفاده می شود. صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند. محراب این مسجد از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک می باشد و در سمت راست محراب ، منبر قرار گرفته است. هر مناره دارای سه بالکن است که تا چندی قبل «مؤذن» می‌بایست پنج بار در روز از یک پله مارپیچ باریک عبور می‌کرد تا اذان بگوید اما امروزه از بلندگو برای اذان استفاده می شود و عده زیادی از گردشگران تور استانبول در پارک رو به روی مسجد جمع می شوند و از صدای اذان و نورپردازی زیبای صحن مسجد لذت می برند.

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 کاخ توپکاپی استانبول

 نخستین کاخ عثمانی استانبول کاخ توپکاپی می باشد که از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه جهان اسلام  از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش می باشد که بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد. اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده ای در کاخ توپکاپی استانبول نگهداری می شود.این کاخ در قرن ۱۵ میلادی بعد از فتح بزرگ امپراتوری، به دستور محمد دوم احداث شده است که در بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول قرار گرفته است و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی استانبول تنها یک ساختمان بسیار مجلل که دارای مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ های بسیار عالی است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول است.

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آمفی تئاتر اسپندوس استانبول :

تئاتر آسپندوس استانبول از مرکزهای حفاظت شده تئاترهای باستانی عهد باستان می باشد. آمفی تئاتر آسپندوس استانبول در سال 155 بعد از میلاد و در زمان پادشاهی امپراتور رومی، مارکوس اورلیوس ساخته شده است و ظرفیت تماشگران آمفی تئاتر آن 15000 تا 20000 نفر می باشد. بعدها از این آمفی تئاتر به عنوان کاروانسرا استفاده می شده وهمیشه مرمت و مراقبت گردیده است . برای دیدن از این بنای تاریخی با تور استانبول همراه شوید.

 

_تاتر_2.jpg

_تاتر.jpg

 

جزایر ده گانه استانبول :

 

_استانبول_2.jpg

اگر شما گردشگران تور استانبول مایلید به جزایر ده گانه استانبول سر بزنید و از آرامش وصف نشدنی آن لذت ببرید ،  باید ازمیدان تقسیم به سمت مترو حرکت کنید ، مترو دو قسمت می شود ، در سمت چپ سوار مترو کاباتاش شوید و در ایستگاه کاباتاش پیاده می شوید ازآنجا سوار کشتی شده به سمت جزیره بیوک ادا می روید لازم به ذکر است . آخرین جزیره باید پیاده شوید . 

 

_استانبول.jpg

_استانبول_3.jpg

 

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیون استانبول

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 110 اتاق تشکیل شده است. در هتل یک صرافی وجود دارد. این هتل سرویس نگهداری از کودکان را نیز به میهمانان تور استانبول ارایه می دهد. در هتل یک اتاق جلسه مجهز هم وجود دارد. 

_کالیون_استانبول_1.jpg

_کالیون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کالیون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی و...

_کالیون_استانبول_3.jpg

_کالیون_استانبول_4.jpg

 

هتل کبان تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره کبان تکسیم استانبول در قلب این شهر بنا شده است. این هتل با میدان تکسیم 50 متر و حدود 2 دقیقه به صورت پیاده روی با خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.صبحانه در این هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت بوفه سرو می شود. وسایل حمل و نقل عمومی 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل کبان تکسیم در مجموع از 86 اتاق تشکیل شده است. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

_کبان_تکسیم_استانبول_1.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_2.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کبان تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

_کبان_تکسیم_استانبول_4.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_5.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبول یکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول نوروز 95 عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول میباشد.


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هالیدی این فاتح استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Hotel

هتل هالیدی این فاتح استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1973 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 203 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می باشد.این هتل در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن با اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر کاخ توپکاپی کمتر از یک کیلومتر،میدان تکسیم استانبول و برج گالاتا 1.5 کیلومتر فاصله دارد.همچنین فاصله هتل هالیدی این فاتح استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 11 کیلومتر می باشد.رستوران هتل هالیدی این استانبول با انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است.

 -هالیدی-این-فاتح-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این فاتح استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،اینترنت بی سیم رایگان،استخر روباز و سرپوشیده،سالن ورزشی و بدنسازی،ماساژ،حمام سنتی ترکی و بخار،سالن بیلیارد، سونا و جکوزی،صرافی،لاندری،لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،فروشگاه و تجاری،فکس و کپی،آسانسور،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان،ترانسفر فرودگاه و...

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل هالیدی این استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هالیدی این سیسلی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Sisli Hotel

هتل هالیدی این سیسلی استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel هتلی با درجه بندی 5 ستاره می باشد که در سال 2007 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 168 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل هالیدی این استانبول در نزدیکی اماکن گردشگری،توریستی و تاریخی استانبول نظیر میدان تکسیم،خیابان استقلال،برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار و... می باشد.همچنین فاصله هتل هالیدی این سیسیلی استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 19 کیلومتر می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این سیسلی استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،استخر سرپوشیده سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی،لاندری و خشک شویی و...

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل هالیدی این سیسلی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سوییس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Swissotel Hotel

هتل 5 ستاره سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 16 طبقه و در مجموع از 497 اتاق و 63 سوییت تشکیل شده است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول می باشد. هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد. قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند. این هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.هتل سوییس استانبول در سال 2001 به طور کامل و در سال 2014 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-سوییس-استانبول.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... 

-سوییس-استانبول-2.gif

-سوییس-استانبول-1.gif

-سوییس-استانبول-4.gif

-سوییس-استانبول-3.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sheraton Hotel

هتل 5 ستاره شرایتون استانبول Istanbul Sheraton Hotel در سال 1989 میلادی در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده است.هتل شرایتون استانبول در بیش از 24 طبقه و در مجموع از 285 اتاق تشکیل شده است و اقامت مناسبی برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند. در نزدیکی هتل شرایتون استانبول مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانانتور استانبول قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.این هتل در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-شرایتون-استانبول.gif

سایر عکس و امکانات هتل شرایتون استانبول:

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش و...

امکانات ورزشی:

استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری

-شرایتون-استانبول-2.gif

-شرایتون-استانبول-1.gif

-شرایتون-استانبول-4.gif

-شرایتون-استانبول-5.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور استانبول نوروز 95

هتل کرون پلازا ویندهام استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Wyndham Crowne plaza Hotel

هتل کرون پلازا ویندهام استانبول Istanbul Wyndham Crowne Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره می باشد که در سال 1918 میلادی در منطقه فاتح استانبول بنا شد و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل از ٢۶۵ اتاق شامل 229 اتاق استاندارد، 20 اتاق کلاب و 16 سوئیت تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل کرون پلازا استانبول با متروی عثمان بیک 350 متر و با میدان تکسیم استانبول به صورت پیاده 15 دقیقه فاصله دارد. در 400 متری این هتل بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است.آثار توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد کبود، کلیسای جامع، ایاصوفیه در نزدیکی این هتل هستند و نیز کاخ توپ کاپی در فاصله 10 دقیقه ای و کاخ دولمه باغچه در فاصله 20 دقیقه ای هتل کرون پلازا ویندهام استانبول می باشد. در اتاق های این هتل پرده های ضد نور استفاده شده است.در حمام های آن نیز تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی،حوله و سشوار وجود دارد.همچنین اتاق ها به اینترنت بی سیم مجهز می باشند.صبحانه در هتل به شکل بوفه و عصرانه به صورت سفارشی سرو می شود.همچنین در هتل چندین فروشگاه،صرافی،رستوران،کافه بار و... نیز برای رفاه حال مسافرانتور استانبول وجود دارد.

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کرون پلازا ویندهام استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کافه تریا،زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ،سونا، پارکینگ،آرایشگاه،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،فکس و کپی،آسانسور، خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه در هتل ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،اتاق های دارای عایق صدا،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت بی سیم، حمام سنتی ترکی و...

_کرون_پلازا_شهر_قدیمی_استانبول_1.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-6.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-3.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-4.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-8.gif

-کرون-پلازا-استانبول-7.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Crowne Plaza Harbiye Hotel

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول Istanbul Crowne Plaza Harbiye Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 2011 میلادی در منطقه سیسلی استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از 285 اتاق شامل 44 اتاق استاندارد و 148 اتاق دلوکس،40 اتاق برتر،10 سوئیت و 2 اتاق مخصوص افراد معلول تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه تا هتل کرون پلازا هاربیه استانبول حدود 17 کیلومتر می باشد.فاصله هتل تا میدان تکسیم استانبول کمتر 15 دقیقه بصورت پیاده می باشد.ایستگاه مترو عثمان بی نیز در 350 متری هتل می باشد.اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر دولمه باغچه و برج گالاتا به ترتیب 20 و 25 دقیقه بصورت پیاده از هتل کرون پلازا هاربیه استانبول فاصله دارند.

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-1.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل کرون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کافه تریا،زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ،سونا،پارکینگ،آسانسور،آرایشگاه،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،فکس و کپی،اجاره اتومبیل،خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه در هتل ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،اتاق های دارای عایق صدا،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت پرسرعت، حمام سنتی ترکی و...

 

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-2.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-3.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-5.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-6.gif

تور استانبول نوروز 95

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-7.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های ۵ ستاره استانبول نوروز ۹۵ ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مارمارای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارمارای استانبول Istanbul Marmaray Hotel یک هتل 4 ستاره تقریبا نوساز میباشد و در سال 2011 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل 15 دقیقه با میدان تکسیم استانبول و مراکز تفریحی و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارمارای استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول قرار دارد. این هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در نزدیکی این هتل اماکن توریستی و تاریخی استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی استانبول می باشد. این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای استانبول 500 متر است.

-مارمارای-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل مارمارای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کتابخانه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،صرافی،امکانات جلسه و عروسی،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوشویی،رنت اتومبیل،فکس و کپی،سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مارمارای-استانبول-1.gif

-مارمارای-استانبول-2.gif

-مارمارای-استانبول-3.gif

-مارمارای-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارتیننز استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Martinenz Hotel

هتل مارتیننز استانبول Istanbul Martinenz Hotel به عنوان هتلی 4 ستاره در سال 1990 میلادی در خیابان لاللی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 90 اتاق و سوییت مناسب برای اقامت گردشگران تور استانبول می باشد.فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه تا هتل 15 کیلومتر می باشد.در این هتل یک صرافی نیز برای دسترسی راحتر میهمانان تور استانبول وجود دارد. این هل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.آثار توریستی و تاریخی شهر استانبول نظیر کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ در چند قدمی هتل قرار دارند.این هتل در سال 2009 بازسازی شده است.

-مارتیننز-استانبول.gif

 

تصاویر و امکانات هتل مارتیننز استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور، اتاق های مجهز به عایق صدا،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری،صندوق امانات،ترانسفر فرودگاه،سرو صبحانه در اتاق، فکس و کپی، خشکشویی، صرافی،رنت کار و...

تور استانبول نوروز 95

-مارتیننز-استانبول-1.gif

-مارتیننز-استانبول-2.gif

-مارتیننز-استانبول-3.gif

-مارتیننز-استانبول-4.gif

-مارتیننز-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ماربل استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marble Hotel

هتل ماربل استانبول Istanbul Marble Hotel یک هتل 4 ستاره می باشد که در فاصله 100 متری میدان تکسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 7 طبقه و با 89 اتاق و سوییت آماده استقبال از گرشگران تور استانبول می باشد.فاصله هتل ماربل تا جاذبه های توریستی و تاریخی استانبول نظیر برج گالاتا،دلمه باغچه و... حدود یک کیلومتر و کاخ سلطان احمد 3 کیلومتر می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر فاصله دارد.هتل ماربل استانبول در نزدیکی ایستگاه مترو و مراکز خرید و رستوران های خیابان استقلال قرار گرفته است.رستوران این هتل با انواع غذاها و نوشیدنی ها با نمایی بی نظیر از تنگه بسفر آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-ماربل-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل ماربل استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم،گاو صندوق، بار،خدمات تحویل بار و چمدان،اجاره اتومبیل،صرافی، خشکشویی، فکس و کپی، حمام سنتی ترکی و بخار، استخر روباز، ماساژ، سالن کنفرانس و...

-ماربل-استانبول-1.gif

-ماربل-استانبول-2.gif

تور استانبول نوروز 95

-ماربل-استانبول-3.gif

-ماربل-استانبول-4.gif

-ماربل-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Lion Hotel

هتل لیون استانبول Istanbul Lion Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در سال 1996 میلادی در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حدود 450 متر با میدان تکسیم این شهر فاصله دارد.هتل در 9 طبقه و با 104 اتاق و سوییت آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل کمتر از 2 کیلومتر با دولماباغچه و تقریبا 5 دقیقه با خیابان استقلال استانبول فاصله دارد.دانشگاه نیز در 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ماشین تا موزه ایاصوفیه و 2 کیلومتر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.فاصله هتل لیون تا مترو نیز حدود 3 دقیقه می باشد.رستوران گلکسی هتل با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.در لابی هتل لیون استانبول انواع نوشیدنی ها در بالکن خصوصی آن همراه با مناظر پاناروما از پل بوغاز سرو می شود.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

-لیون-استانبول.gif

عکس و امکانات هتل لیون استانبول:

امکانات رفاهی:

 رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه،سرویس مراقبت از کودکان،صندوق امانات،رستوران فضای باز،کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، کافی نت، اینترنت در لابی و اتاق ها و...

-لیون-استانبول-1.gif

-لیون-استانبول-2.gif

-لیون-استانبول-4.gif

-لیون-استانبول-5.gif

امکانات ورزشی:

استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ،ورزش های آبی،اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، سالن بدنسازی، تنیس، بیلیارد

-لیون-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های 4 ستاره نوروزی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لیبرتی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Liberty Hotel

هتل لیبرتی استانبول Istanbul Liberty Hotel یک هتل سه 3 ستاره می باشد که در سال 2000 میلادی در منطقه آکسارای و در نزدیکی بازار بزرگ استانبول بنا شده است.این هتل در 4 طبقه و با 42 اتاق آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.این هتل با منطقه تاریخی و آثار توریستی و تاریخی استانبول نظیر کاخ سلطان احمد 2.5 کیلومتر فاصله دارد.هتل لیبرتی استانبول به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. مسجد کبود و کاخ توپکاپی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد. این هتل آخرین بار در سال 2014 بازسازی شده است.

-لیبرتی-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل لیبرتی استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،بار،گاو صندوق،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق،صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی و...

-لیبرتی-استانبول-1.gif

-لیبرتی-استانبول-2.gif

-لیبرتی-استانبول-3.gif

-لیبرتی-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند مادرید استانبول Istanbul Grand Madrid Hotel

هتل 3 ستاره گرند مادرید استانبول Istanbul Grand Madrid Hotel در سال 1990 میلادی در بافت قدیمی شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادرید در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.طبقه آخر این هتل به تنگه بسفر مشرف می باشد.این هتل با فرودگاه بین الملی آتاتورک استانبول نیم ساعت فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت و پر سرعت بی سیم و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.کافه تریای این هتل در بام قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است.در این هتل تعدادی اتاق ضد آلرژی نیز موجود می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

_گرند_مادرید_استانبول_1.jpg

امکانات و تصاویر هتل گرند مادرید استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق و...

_گرند_مادرید_استانبول_3.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_4.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_6.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و...

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... 

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره ناندا استانبول در سال 2010 در منطقه فاتیح لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 54 اتاق تشکیل شده است. هتل در مجاورت مسجد سلطان احمد، بازار یزرگ و قصر توپکاپی واقع شده است. هتل ناندا به مراکز خرید آکسارای نزدیک می باشد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس است. این هتی با منطقه سلطان احمد 2 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

_ناندا_استانبول_1.jpg

_ناندا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ناندا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، تهویه، گرمایش، اینترنت، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، سونا، صرافی، آسانسور، صندوق امانات و...

_ناندا_استانبول_3.jpg

_ناندا_استانبول_4.jpg

_ناندا_استانبول_5.jpg


هتل 4 ستاره میدتاون استانبول در  100 متری میدان تقسیم بنا شده و در سال 2007 بازسازی شده است. در 500 متری هتل خیابان استقلال واقع شده است. این هتل در مجموع از 80 اتاق تشکیل شده است. در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده است و این امر باعث ضد صدا بودن اتاق ها می شود. در هتل یک اتاق جلسه مجهز وجود دارد. 

_میدتاون_استانبول_1.jpg

_میدتاون_استانبول_2.jpg

_میدتاون_استانبول_3.jpg

امکانات هتل میدتاون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، گاوصندوق، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، فکس و کپی و...

_میدتاون_استانبول_4.jpg

_میدتاون_استانبول_5.jpg

_میدتاون_استانبول_6.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره آلاهان استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل بنا شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای استانبول واقع شده است. و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی برای مسافران تور استانبول دایر است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

_آلان_استانبول.jpg

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

_آلان_استانبول_1.jpg

_آلان_استانبول_2.jpg

_آلان_استانبول_3.jpg

_آلان_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره آلزر استانبول در روبروی مسجد کبود بنا شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته برای مسافران تور استانبول مسیر می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد.

_آلزر_استانبول.jpg

 

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات برای میهمانان تور استانبول ، سرویس نگهداری از کودکان و...

_آلزر_استانبول_1.jpg

_آلزر_استانبول_2.jpg

_آلزر_استانبول_3.jpg

_آلزر_استانبول_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره پارک رویال استانبول در مرکز قسمت اروپایی استانبول و در منطقه تقسیم بنا شده است. در فاصله 300 متری این هتل ایستگاه مترو میدان تقسیم قرار گرفته است. از این هتل هر روز سرویس برای منطقه تاریخی سلطان احمد آماده می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا هستند و در کل از 51 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل تور استانبول برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. این هتل جزء گروه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک در 22 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_پارک_رویال_استانبول_1.jpg

_پارک_رویال_استانبول_2.jpg

_پارک_رویال_استانبول_3.jpg

 

امکانات هتل پارک رویال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... برای استفاد از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید. 

_پارک_رویال_استانبول_5.jpg

_پارک_رویال_استانبول_6.jpg

_پارک_رویال_استانبول_7.jpg

_پارک_رویال_استانبول_8.jpg

 

هتل پارک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره پارک سیتی استانبول در سال 2010 در 500 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در 5 کیلومتری این هتل ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار گرفته است. در 20 متری هتل وسایل حمل و نقل عمومی و ایستگاه مترو در 100 متری وجود دارد. در 2 کیلومتری هتل پارک سیتی بازار بزرگ و برج گالاتا 5 کیلومتری هتل می باشد. فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و فرودگاه سابیها گوچن تقریبا 55 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل پارک سیتی برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

_پارک_سیتی_استانبول_1.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_2.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پارک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، بار، تهویه، اتاق های خانوادگی، خدمات خانه داری، صرافی، خشکشویی، سرویس نگهداری از کودکان و...

_پارک_سیتی_استانبول4.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_5.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_6.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ایمپریال بیزینس استانبول در منطقه جدیدالاحداث بومونتی استانبول بنا شده است. این هتل 20 دقیقه با ماشین با منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 203 اتاق تشکیل شده است. تمام اتاق های این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد. در هتل مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در نظر گرفته شده است.

_ایمپریال_بیزنس.jpg

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافه، اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق، صندوق انامات، فکس و کپی، بار، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات ایتن هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ایمپریال_بیزنس_1.jpg

_ایمپریال_بیزنس_2.jpg

_ایمپریال_بیزنس_3.jpg

_ایمپریال_بیزنس_4.jpg

 

هتل 5 ستاره اینترکنتینانتال استانبول در میدان تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است. فرودگاه فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل اینترکنتینانتال در مجموع از 390 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.   

_استانبول_1.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_2.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_3.jpg

 امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرویس نگهداری از کودکان، فروشگاه، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، لاندری، صرافی، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، فکس و کپی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با  تور استانبول همراه شوید .

_اینترکنتینانتال_استانبول_4.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_5.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_6.jpg

 

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

_آزیاده_استانبول.png

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی و...

_آزیاده_استانبول_1.jpg

_آزیاده_استانبول_2.jpg

_آزیاده_استانبول_3.jpg

_آزیاده_استانبول_4.jpg

_آزیاده_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 63 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل واقع شده است. هتل به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور استانبول مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

.JPG

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_1.jpg

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آذر 94

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل خوی استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره موزاییک استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل 5 طبقه است و در مجموع 119 اتاق دارد. در این هتل دو رستوران و یک اتاق کنفرانس وجود دارد. این هتل مابین دو پارک قرار گرفته است. اماکن تاریخی این شهر مانند بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_موزاییک_استانبول_1.jpg

_موزاییک_استانبول_2.jpg

امکانات هتل موزاییک استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، انبار بار و چمدان، بار ،تهویه، گرمایش، گاوصندوق، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و بخار و...

_موزاییک_استانبول_3.jpg

_موزاییک_استانبول_4.jpg

_موزاییک_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل موزاییک استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره هالیدی این استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. این هتل از 203 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر استانبول و میدان تقسیم  و آثار مهم تاریخی این شهر در فاضله 200 متری این هتل واقع شده اند. در فاصله 11 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. ایستگاه مترو 50 متر با این هتل فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه از هتل می باشد. 

_هالیدی_این_استانبول_1.jpg

_هالیدی_این_استانبول_2.jpg

امکانات هتل هالیدی این استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، میز بیلیارد، کرایه دوچرخه، سونا و جکوزی، صرافی، لاندری، اینترنت رایگان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور، خدمات خانه داری، سرویس نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاه و...

_هالیدی_این_استانبول_3.jpg

_هالیدی_این_استانبول_4.jpg

_هالیدی_این_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارما استانبول

_پارما_استانبول_1.jpg

هتل پارما استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در 100 متری میدان تکسیم، در چند قدمی خیابان معروف و پر شور استقلال واقع شده است.  از مزایای این هتل می توان به نزدیکی به متروی میدان تکسیم  اشاره نمود که امکان دسترسی آسان و راحت به نواحی مختلف شهر را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل پارما استانبول دارای 80 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار، ماهواره، میز کار و ... می باشد. در این هتل هر روز صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود و همچنین عصر ها نیز میهمانان هتل می توانند چای یا قهوه رایگان همراه شیرینی میل نمایند. این هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر فاصله دارد که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود.

آدرس هتل پارما استانبول : Kocatepe Mahallesi Abdulhak Hamit Caddesi no:22 Taksim - Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پارما استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل برای میهمانان تور استانبول ، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، اتاق خانوادگی.

_پارما_استانبول_2.jpg

_پارما_استانبول_3.jpg

_پارما_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارما استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریون استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های معروف استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل زیرمجموعه هتل های بین المللی و زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد. این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و در مجموع از 244 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 طبقه می باشد. فاصله این هتل با اماکن تاریخی کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه سلطان احمد 15 دقیه است. همه اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

 

_ریتزکارلتون_استانبول_1.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، تهویه، مینی بار، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، آسانسور، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سولاریوم، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و...

_ریتزکارلتون_استانبول_3.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_4.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتون استانبول,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پوینت استانبول :

هتل 5 ستاره پوینت استانبول در سال 2005 در منطقه شیشلی و 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در 1 کیلومتری آن مرکز همایش لطفی کردار قرار دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 4 آسانسور وجود دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 6 اتاق کنفرانس در این هتل ساخته شده است.  

_پوینت_استانبول_1.jpg

_پوینت_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، بار، انبار بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، صرافی، سرویس نگهداری کودکان و...

_پوینت_استانبول_4.jpg

_پوینت_استانبول_5.jpg

_پوینت_استانبول_6.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پوینت استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 63 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل واقع شده است. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور استانبول به شمار می رود. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

.JPG

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد

_1.jpg

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول مهر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 
هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت می باشد که میهمانان تور استانبول تابستان 94 می توانند رایگان از آن استفاده نمایند.

_آزیاده_استانبول.png

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صرافی و سرو صبحانه برای میهمانان تور استانبول در اتاق ...

_آزیاده_استانبول_1.jpg

_آزیاده_استانبول_2.jpg

_آزیاده_استانبول_3.jpg

_آزیاده_استانبول_4.jpg

_آزیاده_استانبول_5.jpg

 
مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرسیما استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق برای راحتی مسافران تور استانبول ، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_1.jpg

_آرسیما_استانبول_2.jpg

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرسیما استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این مرکز خرید جواهر استانبول شامل ده طبقه است و دارای 343 فروشگاه با ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ است شما گردشگران تور استانبول 94 در این مرکز خرید میتوانید هرچیزی که نیاز دارید بیابید در این مرکز خرید مارکهای معروفی از قبیل ادیداس،لیوایز ،اسپریت و بنتون شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید تور استانبول 94 به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام توریست ها و گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,ارزان ترین بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران توراستانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است که قطعا نظر مسافران تور استانبول 94 را به خود جلب می نماید.

پارک مینیاتورک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول,تفریحات استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا کمتر از 2 کیلومتر تا میدان تکسیم و تقریبا 21 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. دسترسی فوق العاده به مترو نیر از دیگر فواید آن به شمار می آید یعنی شما میهمانان تور استانبول 94 از درب هتل که خارج شوید بعد از 11 الی 12 قدم به پله های مترو خواهید رسید . این هتل 5 ستاره که از هتل های شیک و مدرن استانبول می باشد در سال 2005 ساخته شد و حدود 170 اتاق کاملا مجهز دارد.

هتل رامادا پلازا استانبول

همچنین در قسمت بام این هتل مجلل استخری زیبا ساخته شده که یک کافی شاپ نیز در مجاورت آن قرار دارد. میهمانان تور استانبول در این هتل میتوانند آرامش مطلق را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و با  ماساژدرمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند به علاوه سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما تهییه گردیده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده هتل به یک حمام ترکی نیز مجهز است.

هتل رامادا پلازا استانبول

قسمت ناهارخوری هتل نیز به سبک عثمانیان تزئین شده  و شما میهمانان تور استانبول 94 می توانید غذاهای ترکیه ای و بین المللی را در رستوران فاخر پانچالدی میل کنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول,شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 موزه پرا استانبول

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول می باشد. این موزه در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد و در سال 2005 تاسیس گردیده است، محل کنونی این موزه در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه زیبا شد که امروزه گردشگران توراستانبول زیادی را به خود جلب می کند. سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را دارا می باشد و همچنین هر جند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می شود . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران توراستانبول را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران بسیار سرگرم کننده خواهد بود

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد و از این رو دسترسی به این مناطق را برای میهمانان تور استانبول 94 بسیار آسان نموده است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان توراستانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامیتوراستانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران توراستانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان توراستانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. این هتل با فراهم کردن این امکانات اقامتی خوب را برای شما میهمانان تور استانبول 94 به ارمغان می آورد

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,قیمت مناسب ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد